Sunday, November 14, 2010

My Baby

This is my 1st time writing about my baby here.For those who really know me, you know much I love 'her'.Tau saya sanggup bermati-matian,sanggup berhabis etc.Thanks so much to my family & all my friends yang terpaksa kena pasrah je dengan cinta saya kepada makhluk ni.Thank you muah3x.:') Hanya Allah dapat membalas jasa baik korang. I know that not everyone likes cat.Abang saya tak suka, emak saya tak tahan bulu.Gaduh mengamok sampai 1 taman? *exaggerate* Dah tak terkira.:'(Lebih2 dengan my youngest sis.



Perkembangan Olen ('her' name),dia masih single mingle even dulu saya pernah cakap nak kawen sama2 dengan dia.Erk.I mean, saya kawen dia pon saya nak kawenkan jugak.Tapi tak jugak kawen2.Why?Susah sebab saya duduk dengan family yang bukan semua suka kucing.Nanti beranak pinak (bau semua apa lagi) sian pulak anak2 kucing tu.

Olen now dimandikan dengan baik oleh makcik saya yang jaga saya dari kecik selain emak (I owe her so many things yang mungkin Allah sahaja dapat balas) yang juga suka kucing & punya banyak kucing. Dijaga setiap hari oleh adik lelaki saya yang juga sangat suka kucing.Dia yang volunteer nak jaga Olen dengan takdenya saya.Now dia dah habis PMR sibuk nak masuk MRSM (insyaallah, may your wish come true) , saya dah pening kepala.:'( Pls jangan tanya why tak bawak datang Aussie. If I had all the money in this world, benda pertama yang saya akan buat ialah bawak baby saya ke mana je saya berada.Tak payah webcam2.

One of the reasons nak balik M'sia kejap next year setelkan hal makluk haiwan paling saya sayang ni.Reason ke-2 nak setelkan barang2 shipping for my customers or else seperti biasa kakak & adik saya yang kena setelkan wrapping/tagging/postage tengah bulan Januari nanti.;p

P/S Anyone nak pesan barang from Aussie let me know before 1/12 ni yeah.Nak pesan almari pon boleh asalkan bukan koala,kanggaru,gajah,kucing dan seumpamanya.Soft toys or fridge magnet binatang boleh.;p

P/S/S - It seems like I can't attend my ex-housemate's wedding on next month.Isk.:'(

2 comments:

  1. dayah..kite takut kucing! dari duk asrama, selalu kene marah ngn makcik dewan makan psl menjerit dlm dining bile kucing naik atas meja! isk isk..

    ReplyDelete
  2. kucing naik meja tu memang melampau nak kena ketuk!dulu kat batu pahat ada kucing ni selamba je terkam ikan dari dalam tray kite time tengah makan.adeh~~nak beratur balik amik makanan tak sanggup.pasrah jela..rezeki kucing.

    ReplyDelete