Saturday, November 20, 2010

Home Appliances

Went to Centro Arndale today with Encik Husband (about 7km from our house).Plan awal nak beli gas kat Big W & bahan2 nak buat roti canai (Encik Husband yang nak buat.) End up with shopping at Harris Scarfe sekali.Btw, Harris Scarfe is having SALE!!



Encik Husband wanted to buy Pyrex & knife set.Lama betul dia pilih.Tapi tak boleh lawan la saya yang lembab lagi if nak pilih barang.;p He told me to choose a new non-stick pan while waiting for him.Yeay!A new pan! I never knew that a pan pon ada 3 years warranty.Wow.Bought it for $12.95 only.:D

Cepat je kali ni saya pilih.That was my 1st time buying a pan & I saw a pancake pan while choosing a pan.Dalam hati,"Eh2, pancake pon ada pan khas kan, I belasah je kuali apa pon.Patutlah pancake I tak bape cantik." tapi sedap je.

Dah siap pilih pan sambung tunggu Encik Husband pilih knife set dia sambil tengok2 home appliances yang comel2.

Instead of Cofee Maker, now we have Hot Chocolate Drink Maker!


Dutch Pancake Maker.Can we make kaya balls by using it?I'm not sure.Sangat suka Kaya Balls@ Jusco Wangsa Maju.;)


Snow maker.ABC satu!

No comments:

Post a Comment