Monday, November 26, 2012

Old & New

Most U.S websites are having Black Friday & Cyber Monday sale so I don't want to miss this opportunity to make purchase on websites like Carters/OshKosh, Old Navy/Baby Gap, Crazy 8 and The Children's Place. Ye, semua website sekali beli & they are very cheap! Ramai juga kawan2 kat Aussie suka Pumpkin Patch (PP) sebab PP branded & murah but I don't know why I tak rasa murah & berkenan so instead I shop at U.S websites.

My baby is growing so she can't fit into some of her clothes anymore.*Sobs* Ahahah.Sedih ke happy sebab dapat beli yang baru?;p So nak balik Malaysia ni I dah start sorting baju2 dia:

-Sedang dipakai 
-Belum pakai (which means belum muat untuk dipakai)
-I really love these clothes so keep them for next baby (Erk) or sebagai kenangan dia masa kecik comel.:')
-Sell on eBay
-Bin or bagi je orang.


1 parcel has arrived. Expecting 5 more parcels!


Bought these clothes when I was about 4 months pregnant. Woohoo.Means dah nak dekat setahun simpan. Beli time Boxing Day @Melbourne.Masa ni beli je baju 22 gender sekali sebab tak confirm gender. Overexcited kan.Saiko sangat.Lol. Keep those clothes mana tau rezeki next dapat boy.Tett.Amin.


Some of clothes yang berjaya dijual kat eBay.Yeay! Now I have more money to shop more! No need to shop for my baby bila kat Malaysia nanti.*konon*.

No comments:

Post a Comment