Thursday, March 1, 2012

New skincare products

Balik kelas harini semangat nak ke Myer semata-mata nak dapatkan free gift ini. It's free with purchase of $60 or more!

Today's purchases.
Rasanya boleh tahan setahun.

I swear I won't buy it again kalau kulit tak bertambah cantik.Noted the word 'bertambah' ye.;p Some people kata guna SK-II but tengok, "Oops, macam sama je kita guna guna Clean & Clear." Hehe. Ok fine, maybe it depends whether it's suitable for your skin or not.*fikir positif* Drugstore beauty products ok je for my skin especially Clean & Clear yang dah bertahun guna. Saja try lain pulak kot la hasilnya lebih bagus. Before this hanya try Clinique moisturizer je sebab baca review kononnya ramai kata 'star product'. Yes, I really love the moisturizer.It's easily absorbed into the skin. Tepek foundation insya-allah tak bercapuk2 & lambat kulit nak berminyak.

I decided to buy the whole set bila Clinique sales person yang sangat friendly & cantik tu cakap after 3 weeks akan ada appointment untuk tengok perubahan kulit kita. So if tak beli the whole set susahlah nak complaint kata tak berkesan kan.Mine will be on Monday (19/3). If takde perubahan boleh return ke? I don't know.Let's wait & see!

And here's the free gift!;) Sadly, the make up bag is pink.:( The more I hate pink, the more I can't avoid it.lol.

No comments:

Post a Comment