Wednesday, March 9, 2011

Sutramaya

I've been searching for lipstick "samar oren" for a longgg time tapi tak jumpa yang betul2 berkenan.Dulu pernah beli kat Cosway then hilang.Nak beli lain dah tak jual plak.Isk.That's why I'm only using Nivea lip balm.;p Ok, I hate pink so tak sukalah bibir nak pink2 memang tak minat.So I think "samar oren" is going to be my all time favourite lipstick colour.:)

BTW, warna yang saya maksudkan almost similar/similar to gambar header blog Arni or gambar Dato' Siti di bawah:

Credit to Forum Cari.

The best thing is Dato' Siti dah share lipstick jenis apakah yang dia pakai dalam rancangan Nona.It makes my searching becomes easier.:D



What I love most about this lipstick is "Tepeklah banyak/setebal mana pon nak tepek, it will look natural on your lips!~~"


And..oh, it's Sutramaya by Simplysiti.:D



Lipstick Simplysiti ada cop halal JAKIM ok.Ko hado?<---ok, ni ayat ANNOY me the MOST if terjumpa dalam blog orang cos the thing is "Ada aku kesah if ko hado pon?" Ok merapu.

Simplysiti products are quite pricey but still affordable.(For me laa..;p) I straightly bought the lipstick when I saw it had 25% discount at Watsons.So dapatlah around RM22 a.k.a AUD7.(Ceh, nak convert jugak!;p)

Promoter SimplySiti yang saya jumpa bertudung & memang friendly.At first wajiblah bagi ayat2 manis puji kita kan.;p She even offered me a FREE make up but I said a BIG NO NO cos sekali make up buruk mampos menangis nak balik!;p Anyone who wants to try bolehlah datang Watsons Jusco Wangsa Maju but I think weekdays je kot dia ada masa nak layan orang camtu.If weekend confirm ramai orang tak larat nak layan oi!

2 comments:

  1. hoho..warne dea cantek kot...aku suka..tp aku bukan jenis pkai lipstick.. :((

    ReplyDelete
  2. hehe.aku pon bukan jenis pakai lipstick sgt.ni jela yg ada pakai sampai habis kott.xdela nak test2 kaler lain.;p

    ReplyDelete